ПОГОДЖЕНО
Завідуюча методичним
кабінетом управління
освіти
____________ Емма Ларюк
__________ серпня 2020 р.
ПРОЄКТ ПЛАНУ
роботи
методичної комісії вчителів зарубіжної літератури та російської мови
закладів
загальної середньої освіти м. Шостки на
2020 -2021 навчальний рік
1.Аналіз
роботи методичної комісії за минулий рік
та завдання на новий навчальний рік
У
2019 -2020 н.р. методична комісія
вчителів зарубіжної літератури та російської мови працювала над науково-методичною проблемою
«Формування інноваційної культури вчителя зарубіжної літератури і російської
мови як важливого чинника забезпечення якісної освіти, реалізації державних
освітніх ініціатив, творчого та інтелектуального розвитку особистості». У своїй роботі, враховуючи методичну проблему,
вчителі намагалися реалізувати основні напрямки та завдання. У методичній
комісії працює 26 педагогів. Якісний склад учителів сталий.
Були
проведені 2 планових засідання в очній формі, де розглядалися питання
нормативно-правової, інструктивної бази викладання предмету,положення про
сертифікацію вчителів, використання
сучасних інноваційних технологій навчання, елементи інтегрованого навчання та STEM-освіти, а також 1 засідання в дистанційній формі,
на якому були розглянуті питання
формування ключових компетентностей учнів, розвиток критичного мислення,
робота з обдарованими дітьми. Всі питання були розглянуті і обговорені. Вони
були проведені у формі експрес-інформації, методичного інструктажу,
виступу-презентації, майстер-класів, педагогічного віче. Цікавими і змістовними
були виступи Марченко С. В., Дмитренко Ю.
М. (ШСШ№1), Сбітної Н. М.(НВК:СШ-ліцей), Пилипенко Л. М., Василенко Т. Г.
(гімназія), Савельчук О. М.(ШЗШ34),
Копейко Н. М.(ШЗШ№5), Шелунцова Л. М. (ШЗШ№7), Сапегіної В.А., Кусочкіної
С.Г.(ШЗШ№8), Макаренко О. С.(ШЗШ№10), Копа Р. О.(ШЗШ№11), Данько С.В,(ШЗШ№12).
Атестацію в минулому році пройшли вчителі
Пилипенко Л. М.(гімназія), Хрущова С. В.(ШЗШ№5), Свіжевська Н.
М.(ШНВК:ЗШ№6-ДНЗ), Шелунцова Л. М.(ШЗШ№7), Сапегіна В. А., Кусочкіна С.
Г.(ШЗШ№8). Ці вчителі брали активну
участь у роботі комісії:виступали з повідомленнями, презентаціями, давали
майстер-класи. Педагоги Пилипенко Л. М.(гімназія), Кусочкіна С. Г.(ШЗШ№8), Сугоняко О.
А.(ШНВК:ЗШ№9-ДНЗ), Копа Р. О.(ШЗШ№11) взяли участь у І (зональному) турі
всеукраїнського конкурсу “Учитель року- 2020” у номінації “Зарубіжна
література”. Кусочкіна С. Г.(ШЗШ№8) вийшла переможцем у І турі, взяла участь у
ІІ і ввійшла у п'ятірку кращих педагогів області. Копа Р. О.(ШЗШ№11) посіла
друге місце, Пилипенко Л. М.(гімназія)-
третє місце у І турі конкурсу,Сугоняко О. А.(ШНВК:ЗШ№9-ДНЗ) стала лауреатом.
Вчителі, що атестувалися, представили свої інноваційні уроки. Кращими журі
визнали уроки Сапегіної В. А.(ШЗШ№8), Дурманової І. Є.(Шосткинський ліцей-
інтернат), Пилипенко Л. М. (гімназія). У січні 2020 року на базі ШЗШ№7 відбувся
міський семінар вчителів зарубіжної літератури з теми “Сучасні інноваційні
технології для запровадження наскрізних змістовних ліній на уроках зарубіжної
літератури”. Форма проведення семінару- педагогічна майстерня. Вчителі ділилися
досвідом роботи щодо використання інноваційних технологій для запровадження
наскрізних змістовних ліній(Сапегіна В.А., Шелунцова Л. М., Хрущова С. В.,
Дмитренко Ю. М.) у формі презентацій, майстер-класів. Шелунцова Л. М. дала
фрагмент уроку, Тивицька Л. В. підготувала літературно-музичну композицію.
У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської
олімпіади з російської мови та літератури взяло участь 19 учнів (що на 8
чоловік менше, ніж минулого року). Переможців підготували Марченко С.
В.(ШСШ№1), Савельчук О.М.(ШЗШ№4), Кусочкіна С. Г.(ШЗШ№8), Лукашенко Т.
М.(ШЗШ№11) . На ІІІ етап було направлено 2 учні. На жаль, призових місць діти
не отримали.
На І етап
конкурсу-захисту робіт МАН було направлено 3 роботи (вчителі: Сапегіна
В.А.(ШЗШ№8), Дмитренко Ю. М.(ШСШ№1), Шелунцова Л. М.(ШЗШ№ 7). Всі вони посіли
призові місця на І етапі.
Учні шкіл міста взяли активну участь у грі “Sunflower”(координатор Лукашенко Т.М.(ШЗШ№11). Кількість
учасників у порівнянні з минулими роками постійно збільшується.
Підвищилась активність педагогів щодо
участі у вебінарах, онлайн-курсах, семінарах,
еd-campах тощо:(Марченко С.В.(ШСШ№1), Віловата В.І. (НВК: СШ -ліцей), Савельчук О.
М.(ШЗШ№4), Кусочкіна С.Г., Сапегіна В.А.(ШЗШ№8), Сугоняко О.А.(ШНВК:ЗШ№9-ДНЗ),
Макаренко О.С.(ШСШ№10), Копа Р.О.(ШЗШ№11). Вчителі ділилися здобутою
інформацією на засіданнях комісії та
дистанційно. Педагоги публікували свої наробки в освітянських та
інтернет-виданнях(Сапегіна В.
А., Кусочкіна С. Г., Сугоняко О. А., Шелунцова Л. М.).
На
належному рівні працював блог вчителів зарубіжної літератури та російської мови
(координатор Копа Р.О. (ШЗШ №11).
Аналіз діагностичних анкет учителів
виявив, що роботою методичної комісії вони
задоволені. Педагоги внесли свої пропозиції щодо планування роботи
комісії на 2020-2021 навчальний рік. Виникли запити з використання технологій
дистанційного навчання, використання ІКТ, освоєння інноваційних методів,
прийомів та технологій навчання.
Таким чином, аналіз роботи методичної комісії
вчителів зарубіжної літератури та
російської мови за 2019-2020 н.р. показав, що всі проблеми та завдання
реалізовані, вчителі почали активно освоювати технології дистанційного
навчання.
У 2020-2021 н.р.
методична комісія вчителів зарубіжної літератури та російської мови продовжить
працювати над науково-методичною проблемою «Формування інноваційної культури
вчителя зарубіжної літератури і російської мови як важливого чинника
забезпечення якісної освіти, реалізації державних освітніх ініціатив, творчого
та інтелектуального розвитку особистості»
Основні завдання:
1. Реалізовувати вимоги
оновлених програм.
2. Забезпечити
продуктивну реалізацію компетентнісного потенціалу предмету.
3. Вивчити та
застосовувати у практиці роботи інноваційні методи, прийоми та технології навчання, постійно працювати над
розвитком професійної компетентності.
3. Вивчити та
застосовувати у практиці роботи технології дистанційного навчання із
забезпеченням зворотного зв'язку з учнями.
4. Забезпечити
використання інформаційно- комунікативних та цифрових технологій в освітньому
процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку.
3.Продовжити роботу з обдарованими та здібними учнями, якісно
готувати їх до олімпіад, МАН, ДПА та ЗНО.
4.З метою підвищення
професійного рівня брати активну участь у фахових конкурсах, конференціях,
семінарах, тренінгах, фестивалі інноваційних
уроків.
5.Опублікувати власні творчі доробки в
освітянських друкованих та Інтернет -
виданнях.
6. Продовжити та
вдосконалити роботу блогу вчителів зарубіжної літератури та російської мови.
2.Засідання комісії:
№ з/п
Тематика засідань
Форма
Методи
проведення
Дата
Місце
Відповідальні
ПОГОДЖЕНО
Завідуюча методичним
кабінетом управління
освіти
____________ Емма Ларюк
__________ серпня 2020 р.
ПРОЄКТ ПЛАНУ
роботи
методичної комісії вчителів зарубіжної літератури та російської мови
закладів
загальної середньої освіти м. Шостки на
2020 -2021 навчальний рік
1.Аналіз
роботи методичної комісії за минулий рік
та завдання на новий навчальний рік
У
2019 -2020 н.р. методична комісія
вчителів зарубіжної літератури та російської мови працювала над науково-методичною проблемою
«Формування інноваційної культури вчителя зарубіжної літератури і російської
мови як важливого чинника забезпечення якісної освіти, реалізації державних
освітніх ініціатив, творчого та інтелектуального розвитку особистості». У своїй роботі, враховуючи методичну проблему,
вчителі намагалися реалізувати основні напрямки та завдання. У методичній
комісії працює 26 педагогів. Якісний склад учителів сталий.
Були
проведені 2 планових засідання в очній формі, де розглядалися питання
нормативно-правової, інструктивної бази викладання предмету,положення про
сертифікацію вчителів, використання
сучасних інноваційних технологій навчання, елементи інтегрованого навчання та STEM-освіти, а також 1 засідання в дистанційній формі,
на якому були розглянуті питання
формування ключових компетентностей учнів, розвиток критичного мислення,
робота з обдарованими дітьми. Всі питання були розглянуті і обговорені. Вони
були проведені у формі експрес-інформації, методичного інструктажу,
виступу-презентації, майстер-класів, педагогічного віче. Цікавими і змістовними
були виступи Марченко С. В., Дмитренко Ю.
М. (ШСШ№1), Сбітної Н. М.(НВК:СШ-ліцей), Пилипенко Л. М., Василенко Т. Г.
(гімназія), Савельчук О. М.(ШЗШ34),
Копейко Н. М.(ШЗШ№5), Шелунцова Л. М. (ШЗШ№7), Сапегіної В.А., Кусочкіної
С.Г.(ШЗШ№8), Макаренко О. С.(ШЗШ№10), Копа Р. О.(ШЗШ№11), Данько С.В,(ШЗШ№12).
Атестацію в минулому році пройшли вчителі
Пилипенко Л. М.(гімназія), Хрущова С. В.(ШЗШ№5), Свіжевська Н.
М.(ШНВК:ЗШ№6-ДНЗ), Шелунцова Л. М.(ШЗШ№7), Сапегіна В. А., Кусочкіна С.
Г.(ШЗШ№8). Ці вчителі брали активну
участь у роботі комісії:виступали з повідомленнями, презентаціями, давали
майстер-класи. Педагоги Пилипенко Л. М.(гімназія), Кусочкіна С. Г.(ШЗШ№8), Сугоняко О.
А.(ШНВК:ЗШ№9-ДНЗ), Копа Р. О.(ШЗШ№11) взяли участь у І (зональному) турі
всеукраїнського конкурсу “Учитель року- 2020” у номінації “Зарубіжна
література”. Кусочкіна С. Г.(ШЗШ№8) вийшла переможцем у І турі, взяла участь у
ІІ і ввійшла у п'ятірку кращих педагогів області. Копа Р. О.(ШЗШ№11) посіла
друге місце, Пилипенко Л. М.(гімназія)-
третє місце у І турі конкурсу,Сугоняко О. А.(ШНВК:ЗШ№9-ДНЗ) стала лауреатом.
Вчителі, що атестувалися, представили свої інноваційні уроки. Кращими журі
визнали уроки Сапегіної В. А.(ШЗШ№8), Дурманової І. Є.(Шосткинський ліцей-
інтернат), Пилипенко Л. М. (гімназія). У січні 2020 року на базі ШЗШ№7 відбувся
міський семінар вчителів зарубіжної літератури з теми “Сучасні інноваційні
технології для запровадження наскрізних змістовних ліній на уроках зарубіжної
літератури”. Форма проведення семінару- педагогічна майстерня. Вчителі ділилися
досвідом роботи щодо використання інноваційних технологій для запровадження
наскрізних змістовних ліній(Сапегіна В.А., Шелунцова Л. М., Хрущова С. В.,
Дмитренко Ю. М.) у формі презентацій, майстер-класів. Шелунцова Л. М. дала
фрагмент уроку, Тивицька Л. В. підготувала літературно-музичну композицію.
У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської
олімпіади з російської мови та літератури взяло участь 19 учнів (що на 8
чоловік менше, ніж минулого року). Переможців підготували Марченко С.
В.(ШСШ№1), Савельчук О.М.(ШЗШ№4), Кусочкіна С. Г.(ШЗШ№8), Лукашенко Т.
М.(ШЗШ№11) . На ІІІ етап було направлено 2 учні. На жаль, призових місць діти
не отримали.
На І етап
конкурсу-захисту робіт МАН було направлено 3 роботи (вчителі: Сапегіна
В.А.(ШЗШ№8), Дмитренко Ю. М.(ШСШ№1), Шелунцова Л. М.(ШЗШ№ 7). Всі вони посіли
призові місця на І етапі.
Учні шкіл міста взяли активну участь у грі “Sunflower”(координатор Лукашенко Т.М.(ШЗШ№11). Кількість
учасників у порівнянні з минулими роками постійно збільшується.
Підвищилась активність педагогів щодо
участі у вебінарах, онлайн-курсах, семінарах,
еd-campах тощо:(Марченко С.В.(ШСШ№1), Віловата В.І. (НВК: СШ -ліцей), Савельчук О.
М.(ШЗШ№4), Кусочкіна С.Г., Сапегіна В.А.(ШЗШ№8), Сугоняко О.А.(ШНВК:ЗШ№9-ДНЗ),
Макаренко О.С.(ШСШ№10), Копа Р.О.(ШЗШ№11). Вчителі ділилися здобутою
інформацією на засіданнях комісії та
дистанційно. Педагоги публікували свої наробки в освітянських та
інтернет-виданнях(Сапегіна В.
А., Кусочкіна С. Г., Сугоняко О. А., Шелунцова Л. М.).
На
належному рівні працював блог вчителів зарубіжної літератури та російської мови
(координатор Копа Р.О. (ШЗШ №11).
Аналіз діагностичних анкет учителів
виявив, що роботою методичної комісії вони
задоволені. Педагоги внесли свої пропозиції щодо планування роботи
комісії на 2020-2021 навчальний рік. Виникли запити з використання технологій
дистанційного навчання, використання ІКТ, освоєння інноваційних методів,
прийомів та технологій навчання.
Таким чином, аналіз роботи методичної комісії
вчителів зарубіжної літератури та
російської мови за 2019-2020 н.р. показав, що всі проблеми та завдання
реалізовані, вчителі почали активно освоювати технології дистанційного
навчання.
У 2020-2021 н.р.
методична комісія вчителів зарубіжної літератури та російської мови продовжить
працювати над науково-методичною проблемою «Формування інноваційної культури
вчителя зарубіжної літератури і російської мови як важливого чинника
забезпечення якісної освіти, реалізації державних освітніх ініціатив, творчого
та інтелектуального розвитку особистості»
Основні завдання:
1. Реалізовувати вимоги
оновлених програм.
2. Забезпечити
продуктивну реалізацію компетентнісного потенціалу предмету.
3. Вивчити та
застосовувати у практиці роботи інноваційні методи, прийоми та технології навчання, постійно працювати над
розвитком професійної компетентності.
3. Вивчити та
застосовувати у практиці роботи технології дистанційного навчання із
забезпеченням зворотного зв'язку з учнями.
4. Забезпечити
використання інформаційно- комунікативних та цифрових технологій в освітньому
процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку.
3.Продовжити роботу з обдарованими та здібними учнями, якісно
готувати їх до олімпіад, МАН, ДПА та ЗНО.
4.З метою підвищення
професійного рівня брати активну участь у фахових конкурсах, конференціях,
семінарах, тренінгах, фестивалі інноваційних
уроків.
5.Опублікувати власні творчі доробки в
освітянських друкованих та Інтернет -
виданнях.
6. Продовжити та
вдосконалити роботу блогу вчителів зарубіжної літератури та російської мови.
2.Засідання комісії:
№ з/п
|
Тематика засідань
|
Форма
|
Методи
проведення
|
Дата
|
Місце
|
Відповідальні
|
І
засідання
Сер-
пень
пень
2018
ШСШ
№1
1
|
|
Сер-
пень
пень
2018
|
ШСШ
№1
|
|
|||
1
|
Аналіз роботи комісії за минулий рік і завдання на новий
навчальний рік.
Секція конференці
Аналітична доповідь
Марченко С.В., (ШСШ № 1)
2
Секція конференці
|
Аналітична доповідь
|
|
|
Марченко С.В., (ШСШ № 1)
|
||
2
|
Ознайомлення з вимогами та
рекомендаціями нормативних та інструктивно- методичних документів.
Інструктивно-методичні рекомендації до початку навчального року, викладання
зарубіжної літератури і російської мови.
Методичний
інструктаж
Хрущова С. В.
(ШЗШ№5)
3
Рекомендації щодо організації на початку
навчального року проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування
рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування коригуючого
навчання.
Повідомлен-
ня
Дейкало П. В.
(Ображіївський
НВК)
4
Сучасні форми, методи, технології і засоби навчання, що сприяють розвитку
власної уваги, саморегуляції, управління емоціями і порозумінню.
Презентація
Кусочкіна С.
Г.
(ШЗШ№8)
5
Організація
освітнього процесу в умовах дистанційного навчання з урахуванням здоров'язбереження
учнів.
Методичний практикум
Лукашенко
Т. М. (ШЗШ№11)
ІІ засідання
Гру
день
ШСШ №1
1
Використанняінформаційно-комунікативних та
цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку.
Аукціон
педагогічних ідей
Майстер- клас
Дмитренко Ю. М.
(ШСШ№1)
2
Методика вивчення конкретної теми.
Презентація
Макаренко О. С.
(ШЗШ№10)
3
Кращі практики організації дистанційного
навчання.
Методичний практикум
Віловата В. І. (НВК:СШ-ліцей)
4
Аналіз результатів олімпіад та конкурсів (ІІ етап, І семестр).
Інформація
Марченко С,В,
ШСШ№1)
5
Методичний
інструктаж
|
Хрущова С. В.
(ШЗШ№5)
|
||||||
3
|
Рекомендації щодо організації на початку
навчального року проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування
рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування коригуючого
навчання.
|
Повідомлен-
ня
|
Дейкало П. В.
(Ображіївський
НВК)
|
||||
4
|
Сучасні форми, методи, технології і засоби навчання, що сприяють розвитку
власної уваги, саморегуляції, управління емоціями і порозумінню.
|
Презентація
|
Кусочкіна С.
Г.
(ШЗШ№8)
|
||||
5
|
Організація
освітнього процесу в умовах дистанційного навчання з урахуванням здоров'язбереження
учнів.
|
Методичний практикум
|
Лукашенко
Т. М. (ШЗШ№11)
|
||||
ІІ засідання
|
|
|
Гру
день
|
ШСШ №1
|
|
||
1
|
Використанняінформаційно-комунікативних та
цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку.
|
Аукціон
педагогічних ідей
|
Майстер- клас
|
|
|
Дмитренко Ю. М.
(ШСШ№1)
|
|
2
|
Методика вивчення конкретної теми.
|
Презентація
|
Макаренко О. С.
(ШЗШ№10)
|
||||
3
|
Кращі практики організації дистанційного
навчання.
|
Методичний практикум
|
|
Віловата В. І. (НВК:СШ-ліцей)
|
|||
4
|
Аналіз результатів олімпіад та конкурсів (ІІ етап, І семестр).
|
Інформація
|
Марченко С,В,
ШСШ№1)
|
||||
5
|
Інновації вчителів, які
атестуються.
Виступ- презентація
Вчителі, які атестуються
6
Виступ- презентація
|
Вчителі, які атестуються
|
||
6
|
Індивідуальний або колективний учнівський
проєкт (з конкретної теми).
Презентація
Долгова М. В.(ШСШ№1)
ІІІ засідання
Кві
тень
ШСШ
№1
1
Методики здійснення формувального, поточного
і підсумкового оцінювань.
Круглий стіл
Повідомлення
Щербак В. Г.(ШЗШ№4)
2
Застосування прийомів збагачення усного й
писемного мовлення учнів.
Педагогічний практикум
Шелунцова
Л. М. (ШЗШ№7)
3
Використання освітніх ресурсів для
компетентнісного навчання учнів
Майстер- клас
Дурманова І. Є.
(Шосткинський
ліцей-інтернат)
Ш
4
Про досвід підготовки учнів, порядок
закінчення навчального року, проведення ДПА і ЗНО відповідно до рекомендацій
МОН, департаменту освіти і науки ОДА.
Інформація, обговорення
Марченко С.В. (ШСШ № 1)
5
Презентація
|
|
|
Долгова М. В.(ШСШ№1)
|
||||
ІІІ засідання
|
|
|
Кві
тень
|
ШСШ
№1
|
|
||
1
|
Методики здійснення формувального, поточного
і підсумкового оцінювань.
|
Круглий стіл
|
Повідомлення
|
|
|
Щербак В. Г.(ШЗШ№4)
|
|
2
|
Застосування прийомів збагачення усного й
писемного мовлення учнів.
|
Педагогічний практикум
|
Шелунцова
Л. М. (ШЗШ№7)
|
||||
3
|
Використання освітніх ресурсів для
компетентнісного навчання учнів
|
Майстер- клас
|
Дурманова І. Є.
(Шосткинський
ліцей-інтернат)
Ш
|
||||
4
|
Про досвід підготовки учнів, порядок
закінчення навчального року, проведення ДПА і ЗНО відповідно до рекомендацій
МОН, департаменту освіти і науки ОДА.
|
Інформація, обговорення
|
Марченко С.В. (ШСШ № 1)
|
||||
5
|
Аналіз результатів олімпіад та конкурсів
(ІІІ етап, ІІ семестр).
Інформація,
обговорення
Марченко С.В., (ШСШ № 1)
6
Інформація,
обговорення
|
Марченко С.В., (ШСШ № 1)
|
||
6
|
Діагностика потреб, інтересів
та запитів педагогів.
Анкетування
3. Робота між засіданнями:
№ з/п
Зміст роботи
Дата
Місце
Відповідальні
3.1. Організаційно-методична
діяльність:
1
Індивідуальні консультації з навчальної
діяльності
Упродовж року
ШСШ№1
Марченко С. В. (ШСШ№1)
2
Вивчення системи роботи вчителів, які
атестуються
Упродовж року
ЗЗСО
Керівник комісії Марченко С.В.
4
Участь у міському фестивалі інноваційних
уроків.
Лютий
2021 р.
ЗЗСО
Учителі міста
5
Міський семінар вчителів зарубіжної
літератури з теми “ “Особливості застосування освітніх інновацій в
стандартних і нестандартних ситуаціях”.
Листопад 2020р.
ШНВК:
ЗШ№9-ДНЗ
Сугоняко О. А.,
Василенко Т. Г.,
Савельчук О. М.,
Копейко Н. М.,
Копа Р. О.
6
Участь у
Всеукраїнській учнівській олімпіаді з
російської мови та літератури. Склад журі:
Марченко
Н.М., Сбітна Н.М., Пилипенко Л.М., Савельчук О.М., Хрущова С.В., ШЗШ №5, Шелунцова Л. М., Копа
Р. О., Свіжевська Н. М.
Грудень 2020 р.
ШСШ
№ 1
Марченко С.В. - голова,
Кусочкіна С.Г.-заступник голови
7
Тренувальні збори
по підготовці до ІІІ етапу олімпіади
Січень-лютий
ШСШ№1
Марченко С.В.,
Кусочкіна С. Г.
3.2.
Описово-корекційна
діяльність:
1
Обмін досвідом роботи на засіданнях
Упродовж року
ЗЗСО
Учителі міста
2
ЗЗСО
Учителі
3.3.
Інформаційно-просвітницька діяльність
1
Продовження і оновлення блогу вчителів
зарубіжної літератури та російської мови
Упродовж року
Копа Р.О.,
(ШЗШ № 11)
2
Інформація про курси підвищення
кваліфікації, участь у конференціях, семінарах, тренінгах
ЗЗСО
Учителі міста
2
Видавнича діяльність, самоосвітня
діяльність педагогів.
ЗЗСО
Учителі міста
3.4.
Експериментально-дослідницька
діяльність
1
Конкурс-захист учнівських дослідницьких
робіт МАН. Склад журі: голова- Марченко С. В.(ШСШ№1), Савельчук О. М.(ШЗШ№4),
Копейко Н. М.(ШЗШ№5), Кусочкіна С. Г.(ШЗШ№8).
Грудень
МАН
Учителі, учні, які захищають роботи МАН
2
Участь у Всеукраїнському експерименті “Стандартизація наскрізної соціально-
психологічної моделі інтенсивного масового впровадження медіаосвіти у
вітчизняну педагогічну практику”
Упродовж року
Гімназія, НВК:ЗШ№9-ДНЗ
Вчителі
3.5.
Експертно-діагностична
діяльність
1
Аналіз кадрового складу вчителів
Серпень
ШСШ№1
Марченко С. В.
2
Результати олімпіад, робіт МАН, конкурсів,
моніторингів, ЗНО, ДПА.
Упродовж року
ЗЗСО
Журі
3
Аналіз тем самоосвіти педагогів
Упродовж року
ЗЗСО
Марченко С. В.
4
Аналіз роботи методичної комісії за рік,
аналіз участі педагогів у роботі. Вивчення потреб педагогів.
Березень
2020 р.
ШСШ
№ 1
Марченко С.В. (ШСШ № 1)
Керівник міської методичної комісії
вчителів зарубіжної літератури та
російської мови
Світлана Марченко
|
Анкетування
|
|
|
|
|||
3. Робота між засіданнями:
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Місце
|
Відповідальні
|
3.1. Організаційно-методична
діяльність:
|
||||
1
|
Індивідуальні консультації з навчальної
діяльності
|
Упродовж року
|
ШСШ№1
|
Марченко С. В. (ШСШ№1)
|
2
|
Вивчення системи роботи вчителів, які
атестуються
|
Упродовж року
|
ЗЗСО
|
Керівник комісії Марченко С.В.
|
4
|
Участь у міському фестивалі інноваційних
уроків.
|
Лютий
2021 р.
|
ЗЗСО
|
Учителі міста
|
5
|
Міський семінар вчителів зарубіжної
літератури з теми “ “Особливості застосування освітніх інновацій в
стандартних і нестандартних ситуаціях”.
|
Листопад 2020р.
|
ШНВК:
ЗШ№9-ДНЗ |
Сугоняко О. А.,
Василенко Т. Г.,
Савельчук О. М.,
Копейко Н. М.,
Копа Р. О.
|
6
|
Участь у
Всеукраїнській учнівській олімпіаді з
російської мови та літератури. Склад журі:
Марченко
Н.М., Сбітна Н.М., Пилипенко Л.М., Савельчук О.М., Хрущова С.В., ШЗШ №5, Шелунцова Л. М., Копа
Р. О., Свіжевська Н. М.
|
Грудень 2020 р.
|
ШСШ
№ 1
|
Марченко С.В. - голова,
Кусочкіна С.Г.-заступник голови
|
7
|
Тренувальні збори
по підготовці до ІІІ етапу олімпіади
|
Січень-лютий
|
ШСШ№1
|
Марченко С.В.,
Кусочкіна С. Г.
|
|
|
|
|
|
3.2.
Описово-корекційна
діяльність:
|
||||
1
|
Обмін досвідом роботи на засіданнях
|
Упродовж року
|
ЗЗСО
|
Учителі міста
|
2
|
ЗЗСО
|
Учителі
|
||
|
|
|
|
|
3.3.
Інформаційно-просвітницька діяльність
|
||||
1
|
Продовження і оновлення блогу вчителів
зарубіжної літератури та російської мови
|
Упродовж року
|
Копа Р.О.,
(ШЗШ № 11)
|
|
2
|
Інформація про курси підвищення
кваліфікації, участь у конференціях, семінарах, тренінгах
|
ЗЗСО
|
Учителі міста
|
|
2
|
Видавнича діяльність, самоосвітня
діяльність педагогів.
|
ЗЗСО
|
Учителі міста
|
|
3.4.
Експериментально-дослідницька
діяльність
|
||||
1
|
Конкурс-захист учнівських дослідницьких
робіт МАН. Склад журі: голова- Марченко С. В.(ШСШ№1), Савельчук О. М.(ШЗШ№4),
Копейко Н. М.(ШЗШ№5), Кусочкіна С. Г.(ШЗШ№8).
|
Грудень
|
МАН
|
Учителі, учні, які захищають роботи МАН
|
2
|
Участь у Всеукраїнському експерименті “Стандартизація наскрізної соціально-
психологічної моделі інтенсивного масового впровадження медіаосвіти у
вітчизняну педагогічну практику”
|
Упродовж року
|
Гімназія, НВК:ЗШ№9-ДНЗ
|
Вчителі
|
3.5.
Експертно-діагностична
діяльність
|
||||
1
|
Аналіз кадрового складу вчителів
|
Серпень
|
ШСШ№1
|
Марченко С. В.
|
2
|
Результати олімпіад, робіт МАН, конкурсів,
моніторингів, ЗНО, ДПА.
|
Упродовж року
|
ЗЗСО
|
Журі
|
3
|
Аналіз тем самоосвіти педагогів
|
Упродовж року
|
ЗЗСО
|
Марченко С. В.
|
4
|
Аналіз роботи методичної комісії за рік,
аналіз участі педагогів у роботі. Вивчення потреб педагогів.
|
Березень
2020 р.
|
ШСШ
№ 1
|
Марченко С.В. (ШСШ № 1)
|
Керівник міської методичної комісії
вчителів зарубіжної літератури та
російської мови
Світлана Марченко
Комментариев нет:
Отправить комментарий